به دنبال حمله اراذل و اوباش به تعدادی خودروی سواری در محله فلاح که ویدیوهایی از آن در فضای مجازی منتشر شده بود، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری این افراد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

دستگیری اوباش تخریب کننده اموال مردم در محله فلاح

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری این اوباشگران که ظهر امروز در کلانتری ابوذر برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پانزدهم اسفند ماه، دو جوان در یکی از سوپرمارکت‌های واقع در خیابان زمزم با یکدیگر درگیری شدند که این درگیری بعد از دقایقی در همان محل خاتمه پیدا کرد اما حدود یک ساعت بعد، یعنی حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شانزدهم اسفندماه دوباره درگیری در همان محل آغاز و مشخص شد در ادامه همان درگیری بوده است.  

وی با بیان اینکه در جریان درگیری دوم، یک دستگاه وانت‌پیکان با چهار سرنشین که از دوستان یکی از طرفین نزاع بودند، در محل حاضر شدند، گفت: این افراد با حضور در محل اقدام به تخریب پنج دستگاه از خودروهای پارک شده در محل پرداختند و ایجاد رعب و وحشت کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه به محض اعلام این موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ابوذر در محل حاضر شدند، گفت: اوباشگران با دیدن مأموران پلیس، پا به فرار گذاشتند که در همین زمینه تحقیقات برای دستگیری این افراد از همان دقایق اولیه آغاز شده است و ماموران در تحقیقات اولیه میدانی متوجه شدند که این افراد خودروی وانت‌پیکانشان را در یکی از کوچه‌های اطراف محل شرارت جا گذاشته‌اند که بلافاصله مأموران انتظامی اقدام به استعلام پلاک خودروی مذکور کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه با استعلام پلاک خودروی وانت‌پیکان، متهم اصلی پرونده که  دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم خودرو، حمل و فروش موادمخدر و تخریب اموال و ... بود، مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: این فرد پس از هماهنگی با مقام قضایی در منزلش در یکی از محلات حاشیه‌ای تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

وی با بیان اینکه در ادامه سه متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده است و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها