فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تا پایان فروردین برنامه عملیاتی خود را برای تحقق شعار سال جدید ارائه دهند.

دستگاه‌های اجرایی سبزوار برنامه تحقق شعار سال جدید را ارایه دهند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی علوی مقدم با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: دستگاه‌های اجرایی سبزوار برنامه‌های اولویت دار خود را  در سال جاری به ویژه در راستای تحقق شعار سال به طور شفاف اعلام کنند.

وی اضافه کرد: موضوعات مختلف شهری را برای تسریع در حل‌ و فصل آنها، به مدیران استانی و کشوری اعلام می کنیم و به جای پرداختن به حاشیه‌ها، وقت  خود را صرف حل مشکلات خواهیم کرد.

فرماندار سبزوار با اشاره به این که یکی از اولویت‌های این شهرستان رونق صنعت و تولید است گفت: به منظور تسریع این روند برای استعلام‌ها زمان گذاشته شده و پنجره واحد به منظور تسهیل فرآیند صدور پروانه ایجاد شده است.

علوی مقدم افزود: با رفع موانع تولید، ذیل شعار انقلابی"تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"  جهش تولید که از سالهای گذشته در بخش‌های مختلف عملیاتی شده سرعت داده می شود.

وی با اشاره به این که در جمهوری اسلامی ایران روز به روز ظرفیت  تولید، فناوری و دانش علمی افزایش یافته است ادامه داد: برخی موانع در فرایند توزیع امکانات وجود دارد که با مدیریت و برنامه ریری درست قابل حل است.

شهرستان ۲۸۵ هزارنفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد با بهره مندی از ۲ شهرک و ۷۰ واحد صنعتی و همچنین ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامپروری یکی از  قطب‌های تولیدی خراسان رضوی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها