۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 745212

استاندار خراسان رضوی گفت: فرآوری خرد و راه‌اندازی صنعت تبدیلی متناسب با وضعیت منطقه کدکن باید برنامه ریزی شود و مهمترین اولویت ما اشتغال و حمایت از کارآفرینان است و برای این موضوع طرح‌ها و برنامه‌ها را ارایه کنید.

مهمترین اولویت ما اشتغال و تولید است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۰ و در بدو ورود خود به منطقه تربت حیدریه با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر رباط سنگ به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید میدانی از پروژه‌های در حال احداث منطقه، بازدید از بخش‌های رخ، کدکن و بایگ، روستای ملی ابریشم کشی بسک و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه‌های استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه در منطقه تربت حیدریه است.

استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه در سفر دو روزه به این منطقه در شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات حضور خواهد بافت.

مهمترین اولویت ما اشتغال و تولید است

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر دو روزه خود به منطقه تربت حیدریه دقایقی پیش وارد شهر کدکن شد.

معتمدیان خطاب به مسوولان کدکن گفت : بر اساس مزیت‌های نسبی موجود و باغات و کشاورزی چه ایده‌ای دارید؟

وی گفت: باید سیستم باغداری و فروش خام محصولات از روش سنتی خارج و محصولات را فرآوری کنید تا ارزش افزوده محصولات در منطقه نگه داشته و نصیب دلال نشود.

معتمدیان تصریح کرد: فرآوری خرد و راه‌اندازی صنعت تبدیلی متناسب با وضعیت منطقه کدکن باید برنامه ریزی شود و مهمترین اولویت ما اشتغال و حمایت از کارآفرینان است و برای این موضوع طرح‌ها و برنامه‌ها را ارایه کنید.

استاندار خراسان رضوی بصورت تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تماس و درخواست کرد تا برای احداث زورخانه هر طور که می‌تواند مساعدت کند.

وی با بیان ظرفیت‌های مختلف کشاورزی و معدنی بخش کدکن، مشکلات این بخش به‌خصوص حوزه راهداری و راه اصلی چهار روستا و همچنین مسیر کدکن به نیشابور و کدکن به رباط سنگ و مسیل‌ها و نبود دیوار ساحلی در جاده اصلی را عنوان کرد.

معتمدیان نبود صنایع فرآوری و بسته‌بندی در حوزه باغات و کشاورزی به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی باغداران یاد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها