۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر: 745359

اعضای تیم باشگاه فولاد نیز از مصاحبه تصویری و حضور در استودیوهای مختلف منع شدند.

فولادی‌ها هم از مصاحبه تصویری منع شدند

به گزارش قدس آنلاین، در پیامی که باشگاه فولاد روی خروجی صفحات رسمی خود قرار داده، نوشته شده است:

ضمن تشکر ویژه از خبرنگاران و عکاسان پرتلاش و همراه همیشگی که طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان خوزستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازیکنان، اعضای تیم و البته خود خبرنگاران و مجریان عزیز، درخواست داریم از دعوت بازیکنان و دیگر اعضای تیم برای مصاحبه حضوری خودداری کنند.

خبرنگاران و عکاسان عزیز می‌توانند از طریق روابط عمومی باشگاه برای حفظ ارتباط موثر با تیم و پوشش اخبار نماینده فوتبال ایران در آسیا اقدام کنند. باشگاه فولاد خوزستان برای حضور پرقدرت با توان حداکثری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تدابیر ویژه ای اندیشیده تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و خوزستان در مسابقات آسیایی باشد.

پیش از این دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس بازیکنان خود را از انجام مصاحبه تصویری و حضوری منع کرده بودند و برای خاطیان جریمه در نظر گرفته بودند.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان باید روز ۲۲ فروردین برابر العین امارات در مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان قرار بگیرد و در صورت برتری به گروه چهارم رقابت‌ها صعود می‌کند و همگروه السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن می‌شود.

برچسب‌ها