زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین «روز طبیعت» و از طرفی شرایط کرونایی حاکم هرگونه دورهمی، تجمع در بوستان‌ها، فضای سبز و پارک‌های استان ممنوع است.

تجمع  در «روز طبیعت» درون پارک ها ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین؛ خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان افزود: طبق دستورالعمل به شهرداری،  نیروی انتظامی، صدا و سیمای استان اعلام شده است در این زمینه برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ترددهای شبانه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده ساعات منع تردد از ۲۱ به ۲۲ تا سه بامداد تغییر یافته که در این خصوص اصناف، نیروی انتظامی و سازمان صمت استان اطلاع رسانی دقیق برای گروه‌های هدف انجام دهند تا از بروز مشکلات و نارضایتی ها جلوگیری شود.

این مسوول با بیان اینکه طبق اعلام معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بررسی های انجام شدهه سالن های پذیرایی و رستوران ها  از جمله مکان های زمینه انتقال ویروس کرونا  هستند، ادامه داد: استان در این خصوص دستورالعمل‌های لازم را تدوین و ابلاغ کرده و در صورتی که مکان‌های یاد شده بر خلاف پروتکل ها اقدام کنند، بطور حتم تعطیل خواهند شد.

برچسب‌ها