اندروید ۱۱ با One UI ۳.۱ برای گوشی های A۷ ، A۸ و A۸ + منتشر شده است.

اندروید ۱۱ برای گلکسی A۷ ، A۸ و A۸ + منتشر شده است

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ با ارائه نسخه به روزرسانی شده One UI ۳.۰ مبتنی بر Android ۱۱، کار با ارزشی برای کاربران خود انجام داده است. تاکنون این شرکت در حال حاضر تعداد زیادی دستگاه دارد که با Android ۱۰ که این به روزرسانی را ارائه می‌دهد، منتشر شده‌اند. گذشته از پرچمداران سال گذشته مانند گلکسی S۲۰ و نوت ۲۰ که در ابتدا با اندروید ۱۰ عرضه شده بودند، این شرکت همچنین به روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند میان رده قدیمی تر نیز ارائه می کند. به عنوان مثال، گلکسی A۵۰ ، A۵۰S و گلکسی A۷۰ که با اندروید ۹ وارد شدند و بعداً به اندروید ۱۰ به روز شدند، اخیراً به روزرسانی‌های اندروید ۱۱ را هم دریافت کرده اند و حتی برخی از گوشی های هوشمند Galaxy M نیز همین روند را پیش گرفته‌اند.

ما انتظار داریم که به زودی دستگاه های بیشتری Android ۱۱ را دریافت کنند و این شرکت امسال را به عنوان یکی از بهترین پشتیبانی های اندرویدی که به روزرسانی سیستم عامل را منتشر کرده است، به پایان برساند. با این حال ، یک توسعه دهنده با استعداد تصمیم گرفت Android ۱۱ را با One UI ۳.۱ به گوشی‌های هوشمند قدیمی تر Galaxy A۷ ، A۸ و  A۸ + وارد کند.

این یک واقعیت انکارناپذیر است که هیچ یک از گوشی های هوشمند مجهز به اگزینوس ۷۸۸۵ هرگز به روزرسانی رسمی اندروید ۱۱ را دریافت نمی کنند. این دستگاه‌ها مربوط به سال ۲۰۱۸ هستند که هنوز رابط کاربری One One UI سامسونگ را دارند. با این حال ، اگر می‌خواهید جدیدترین نرم افزار شرکت را روی هر یک از این سه گوشی هوشمند آزمایش کنید، این امکان وجود دارد. البته این به روز رسانی به صورت غیر رسمی خواهد بود.

One UI ۳.۱ برای Galaxy A۷ ، A۸ و  A۸ + منتشر می شود

عضو ارشد XDA-Developers VDavid۰۰۳ موفق به ایجاد یک به روزرسانی مبتنی بر Android ۱۱ One UI ۳.۱ برای Galaxy A۷ ، A۸ و  A۸ + شد. ROM با نام "TreeUI"  از Galaxy M۳۱ با سیستم عامل Android ۱۱ منتقل شده است و بنابراین کاربران می توانند اندروید ۱۱ GSI را روی این گوشی ها بوت کنند.

توجه داشته باشید که حالت One UI ۳.۱ در حال حاضر ناپایدار است. چندین گزارش وجود دارد که طبق هدف و پایدار کار نمی‌کند. به عنوان مثال، برنامه Samsung Camera را داریم که به هیچ وجه کار نمی کند. با این حال، کاربران می توانند برنامه های دوربین دیگر را بارگیری کنند و به طور معمول کار خواهند کرد. علاوه بر این ، گزارش شده است که قفل تصویر چهره خراب است. کاربران Galaxy A۷ همچنین عملکرد NFC را نیز از دست می‌دهند، تا زمانی که به Samsung Camera APP یا NFC نیازی ندارید، می توانید از این ROM به عنوان درایور جدید استفاده کنید.

البته برای نصب این به روزرسانی ابتدا باید بوت لودر را باز کنید و یک بازیابی سفارشی سازگار نصب کنید. پس از اتمام مراحل، می‌توانید ROM سفارشی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. یکی از بهترین ویژگی‌ها در مورد اندروید، این است که اغلب ثابت می کند وقتی یک شرکت تصمیم به عدم ادامه پشتیبانی خود می گیرد، احتیاجی به مرگ و بلااستفاده شدن یک گوشی نیست. البته، وقتی تراشه‌های سخت گیر Exynos درگیر شوند، وضعیت بسیار چالش برانگیزتر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها