۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 745651

محمد صلاح پیش از دیدار حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در خصوص درگیری راموس با او در فینال 2018 صحبت کرد و در رابطه با ناکام لیورپول در این فصل صحبت کرد.

صلاح: ماجرای من با راموس مربوط به گذشته است

قدس آنلاین: محمد صلاح در مصاحبه با سایت مارکا در خصوص دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و جدال گذشته با سرخیو راموس صحبت کرد. ستاره لیورپول که  اکنون شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد امیدوار است با شکست و حذف رئال مادرید به نیمه نهایی برسد و یک بار دیگر برای قهرمانی در اروپا توان خود را محک بزند.

ستاره مسلمان مصری در خصوص قرعه با رئال در مرحله یک چهارم نهایی اظهار داشت: برای من فرقی نداشت و قرعه رئال با دیگر قرعه‌ها تفاوتی برای ما ندارد. ما در جمع 8 تیم پایانی قرار داریم، جایی که بهترین تیم‌ها حضور دارند و به همین دلیل قرعه برای ما اهمیتی ندارد.

دیدار قبلی لیورپول و رئال مادرید در فینال 2018 لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و با مصدومیت صلاح، اشتباهات کاریوس ، گل برگردان گرت بیل و قهرمانی زیدان و کریستیانو رونالدو به پایان رسید و لیورپول در اندیشه انتقام آن بازی است.

صلاح در خصوص آن بازی به رسانه مادریدی گفت: انگیزه ما برای بردن مادرید این است که بتوانیم راهی مرحله نیمه نهایی شویم نه اینکه انتقام آن بازی را بگیریم. هر اتفاقی که در آن مسابقه رخ داده دیگر تغییر نخواهد کرد و به گذشته ربط دارد. ماجرای من با راموس نیز به گذشته مربوط می‌شود و من به این مسائل فکر نخواهم کرد. همه روی تیم خود متمرکز هستند و می‌خواهند در این مسابقه به پیروزی رسند. ما نیز در اندیشه شکست رئال مادرید در یک چهارم نهایی اروپا هستیم.

ستاره لیورپول در خصوص اینکه چه چیزی در لیورپول از فینال 2018 تغییر کرده، اظهار داشت: از آن زمان ما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و به مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رسیدیم. خیلی از چیزها برای ما تغییر کرده و دیگر مثل سابق نیستیم.

صلاح در خصوص تغییرات رئال از سال 2018 تاکنون نیز گفت: اما مادرید تغییرات زیادی داشته و برخی از بازیکنان خود مثل کریستیانو رونالدو را از دست داده است. او بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بود و گل‌های بسیار زیادی به ثمر رساند. البته آنها در این زمان ازارد را خریداری کردند که ادن کمی بدشانس بود و با مصدومیت‌ها نتوانست درخشان ظاهر شود.  

ستاره لیورپول در خصوص اینکه چه تیمی از بین رئال و لیورپول می‌تواند این 2 مسابقه را به نفع خود به پایان رساند، گفت: هر 2 تیم قدرتمند هستند و هر 2 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند. هر 2 تیم آماده این نبرد هستند و این رقابت بسیار خاص خواهد بود.

صلاح درباره اینکه از چه چیز رئال بیشتر از همه می‌ترسد اظهار داشت: از این نگرانم که آنها در هر لحظه می‌توانند برای قهرمانی در اروپا بجنگند. رئال در این رقابت عالی است و توانسته به کرّات در این جام به قهرمانی دست یابد. در 10 سال اخیر آنها 4 بار قهرمان اروپا شده‌اند و به نظرم در این رقابت بسیار قدرتمند خواهند بود.

وی در خصوص زیدان نیز گفت: او یک مربی فوق‌العاده است و توانسته 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. کارش در رئال فوق‌العاده بوده و دوباره بازگشته تا این تیم را به قهرمانی برساند. او یکی از الگوهای من در زمان بچگی بود و حالا به عنوان یک مربی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای به ثبت رسانده است.

صلاح در خصوص رابطه خود با یورگن کلوپ گفت: رابطه ما معمولی است و حرفه‌ای. تنها با همین لغات می‌توانم آن را توصیف کنم.

به گزارش فارس، این صحبت‌ها در حالی اهمیت دارد که  احتمال جدایی صلاح یا کلوپ در پایان فصل بسیار داغ شده است و باید دید چه اتفاقی در پایان فصل برای لیورپولی‌ها رخ خواهد داد. 

ستاره لیورپول در خصوص ناکامی تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نیز اظهار داشت: هزاران اتفاق برای ما یک جا رخ داد و خوش شانس نبودیم. اتفاقات لیگ برتر برای ما به گونه‌ای رقم خورد که اکنون در اندیشه این باشیم که قهرمان اروپا شویم. ما می‌خواهیم دوباره در این رقابت به قهرمانی رسیم و برای چنین اندیشه‌ای تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها