نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: همراهان آقای جهانگیری، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را کتک زده و با او درگیری فیزیکی داشتند و حتی او را در اتاقک حراست استانداری بازداشت کردند.

اعتراض نماینده نیشابور به ضرب و شتم و بازداشت یک مسئول محلی توسط محافظان جهانگیری

قدس آنلاین: احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، با اشاره به سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به این استان، اظهار داشت: بنده تمایلی به حضور در این نشست نداشتم اما بنا به تماس و درخواست آقای معتمدیان استاندار پرتلاش و خدوم استان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در این جلسه شرکت کردم.

وی افزود: استانداری خراسان رضوی برای این حقیر به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان قرار سخنرانی گذاشته بود و صندلی را برای حضور بنده در نظر گرفته بود اما با اصرار نهاد ریاست جمهوری این صندلی حذف شده بود و یکی از مدیران آقای نوبخت را جایگزین کرده بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس اظهار داشت: علی رغم این که بنده قصد ترک جلسه را داشتم و علی رغم بی احترامی‌های معناداری که از سوی دولت و نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان و مجلس صورت می‌گیرد به احترام مردم خراسان رضوی در جلسه باقی ماندم و سخنرانی ۷ الی ۸ دقیقه‌ای خود را بیان کردم و از این بی‌حرمتی آقایان انتقاد که البته معنای صحبت‌های بنده را آقای جهانگیری به خوبی می‌فهمند.

وی خاطرنشان کرد: دو الی سه نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی در این نشست حضور داشتند که پس از ترک جلسه توسط ما آنها نیز جلسه را ترک کردند اما توسط عوامل نهاد ریاست جمهوری کلمات رکیک و تندی به کار برده شد که از بیان آن معذور هستیم.

ارکانی گفت: همراهان آقای جهانگیری، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را کتک زده و با او درگیری فیزیکی داشتند و حتی او را در اتاقک حراست استانداری بازداشت کردند.

به گزارش فارس، فیلم زیر تصویری از جدل همراهان اسحاق جهانگیری با دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را نشان می‌دهد:

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها