«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی و سفید این رژیم در سخنانی درباره تشکیل کابینه جدید به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» هشدار داد.

گانتس: کابینه جدید به نخست‌وزیری نتانیاهو فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، وی در سخنانی گفت: «کابینه جدید راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو کابینه‌ای نامتعادلی خواهد بود که می‌تواند فاجعه بار باشد».

گانتس در ادامه سخنانش گفت: «ما با کسانی خواهیم بود که در ارزش‌هایشان صادقانه باشند و از کسانی که به دنبال پیگیری منافع شخصی هستند فاصله خواهیم گرفت».

انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برای چهارمین بار به بن‌بست رسیده و تا به این لحظه، هیچ یک از احزاب به تنهایی به حد نصاب نرسیده است.

کمیسیون انتخابات رژیم صهیونیستی پس از پایان شمارش آراء در فلسطین اشغالی خبر داد که بر اساس آن، حزب راست‌گرای لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و احزابی که متحد ذاتی‌اش محسوب می‌شوند مجموعاً ۵۲ کرسی از میان ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به دست آوردند.

سران احزاب رژیم صهیونیستی مذاکرات لازم برای تشکیل ائتلاف را که احتمال می‌رود چند هفته به طول بینجامد آغاز کرده‌اند. چنانچه هیچ حزبی قادر به ایجاد ائتلافی متشکل از ۶۱ کرسی نباشد، رژیم صهیونیستی در رویدادی بی‌سابقه مجبور به برگزاری پنجمین انتخابات ظرف دو سال گذشته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها