رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در قالب یک تفاهم نامه برای ترویج فرهنگ مدیریت پسماند در سریال «نون.خ» هزینه کردیم.

مشارکت سازمان پسماند در «نون.خ» چقدر برای شهرداری آب خورد؟

قدس آنلاین:  گنجانده شدن محتواهای زیست محیطی همچون مدیریت پسماند و حفاظت از حیات وحش در فصل اخیر سریال نوروزی «نون.خ» با واکنش‌های مثبتی از سوی مردم و فعالان محیط زیست روبه‌رو شد.

این سریال ایرانی که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی با درونمایه داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز برای اولین بار در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. بعد از استقبال بینندگان از این مجموعه، نوروز امسال برای سومین سال متوالی به روی آنتن رفت و باز هم از موفق‌ترین سریال‌های نوروزی بود.

صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همکاری با صداوسیما از سوی شورای شهر تهران از تکالیف این سازمان تعریف شده و برای تهیه و ساخت انیمیشن، کلیپ و آیتم‌های مختلف نمایشی با این دستگاه همکاری‌هایی صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه سریال نون. خ از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است تصمیم به همکاری با آن گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف تبلیغی و ترویجی این سریال از جمله کم حجم سازی پسماندها، تفکیک و جداسازی پسماند، رها نکردن پسماند در طبیعت و … با کمک یک تیم مشاوره در قالب یک تفاهم نامه به این موضوع پرداختیم، گفت: حدود یک میلیارد تومان برای قرارگیری آیتم‌های تبلیغی مورد نظر در این سریال صرف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها