۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 746470

چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسوولان این مجموعه روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی شد.

چهار تماشاخانه سیار جدید کانون رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون تولید، معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از مدیران‌کل و کارشناسان کانون و اهالی رسانه امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در فضای باز ساختمان کانون در شهرک غرب برگزار شد.

فاضل نظری در این آیین در سخنانی گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون در واقع سفر سینما به روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهرهای کشور است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این امکان‌های فرهنگی به تجهیزات به‌روز مجهزند و با سفر به مناطق حاشیه‌ای و دوردست کشور که دسترسی کم‌تری به امکانات فرهنگی دارند برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی مانند نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر و برنامه‌های کتاب‌خوانی و... برگزار می‌کنند.

رییس هیأت مدیره کانون با اشاره به این‌که فعالیت تماشاخانه‌های سیار کانون در قالب طرح «پیک امید» از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف توجه بیشتر به عدالت فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان که از وظایف و ماموریت‌های اصلی کانون است، صورت گرفت.

او افزایش تعداد تماشاخانه‌های سیار کانون به شش ناوگان را اتفاق مبارکی دانست و اظهار امیدواری کرد از این‌پس با سفر این تماشاخانه‌ها کودکان و نوجوان بیشتری بتوانند از امکانات فرهنگی کانون بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها