۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 746722

امشب دو تیم بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ مسابقه حساسی که تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و دو تیم از انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در آن و صعود به مرحله بعدی برخوردار هستند.

بمب افکن‌ها نیستند

بایرن‌مونیخ با یک غایب بسیار بزرگ پا به دیدار امشب می‌گذارد. روبرت لواندوفسکی در مسابقات ملی دچار مصدومیت شد و مسابقه حساس با پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد. مائوریسیو پوچتینو، در مصاحبه‌ای با GFFN گفت: بایرن فقط لواندوفسکی نیست. هرچند او بازیکنی غیرقابل وصف است. در واقع آن‌ها یک تیم قدرتمند هستند. این تیم بسیار با توان است. ما در برابر تیمی قرار می‌گیریم که هم اکنون بهترین تیم قاره هستند. ما خوشبین هستیم. بارسلونا را حذف کرده‌ایم و در برابر بایرن‌مونیخ نیز روی یک هدف یعنی صعود به مرحله بعدی مسابقات تمرکز خواهیم کرد.

اما ستاره لهستانی تنها غایب این جدال بزرگ محسوب نمی‌شود چراکه در سمت مقابل مارکو وراتی نیز غایب مهم تیم فرانسوی به حساب می‌آید.

در روزهای گذشته مشخص شد هافبک ایتالیایی به کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه ۱۰ روزه را پشت سر بگذارد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد وراتی به طور قطع در بازی برگشت مقابل بایرن‌مونیخ حاضر باشد اما اکیپ مدعی شده ممکن است این بازیکن مسابقه برگشت را هم از دست بدهد چراکه او باید در فاصله ۷۲ ساعت مانده به آن دیدار تست کرونا بدهد و پاسخش منفی باشد؛ اتفاقی که ممکن است وراتی مسابقه برگشت را از دست بدهد.

داور اسپانیایی

با توجه به حساسیت بالای این مسابقه، قابل پیش‌بینی بود که یک داور باتجربه برای قضاوت جدال بین دو تیم بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شود؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد و مشخص شد متئو لاهوز مسابقه رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ را قضاوت خواهد کرد.

در سه مسابقه آخری که داور اسپانیایی برای بایرن‌مونیخ سوت زده حاصل کار این تیم کسب دو پیروزی و یک شکست بوده است. نکته جالب اینکه باخت باواریایی‌ها با قضاوت لاهوری به دیدار مقابل همین پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد؛ جایی که آن‌ها با سه گل نتیجه را به تیم فرانسوی واگذار کردند.

برچسب‌ها