خراسان جنوبی- نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: باید مطالبه گری شفافیت بر طبق اصول و بدون سوء استفاده در زمینه برنامه ها و رویکردها از کاندیداها داشته باشیم.

شفافیت در برنامه ها و رویکردها مطالبه گری شود

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام مجید نصیرایی اظهارکرد: نامزدهای انتخاباتی باید در برنامه ها، رویکردها، نوع نگاه، اندیشه ها و افکار شفافیت داشته باشند.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال امنیت، آرامش، پیشرفت و امنیت سرمایه گذاری هستیم باید به دنبال اجرای اسلام ناب باشیم، که به همین دلیل کاندیداها تفکرات دقیق خود را باید شفاف بیان کنند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرد معتقد به اسلام ناب به دنبال قدرت و ثروت نیست تا با کوچکترین پیشنهادات، طرح هایی را امضاء کند که به نفع عموم مردم نباشد.

حجت‌الاسلام نصیرایی تأکید کرد: شفافیت باید برای همه باشد و تفاوتی ندارد نماینده یک روستای کوچک یا نماینده شواری شهر یا مجلس یا ریاست جمهوری باشد.

وی در زمینه نبود شفافیت و آسیب هایی که در آینده دربردارد نیز عنوان کرد: آسیب ها و مشکلاتی که اکنون در جامعه حاکم است به دلیل همین نبود شفافیت ها در گذشته است.

به گفتۀ وی باید مردم، مسئولان و رسانه ها مطالبه گری شفافیت داشته باشند، آن هم شفافیت مناسب و بدون سوء استفاده گری تا در آینده بر مبنای آن درخواست ها را انجام داد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به کاندیداها توصیه کرد: در ابتدا شفافیت در برنامه ها و اولویت های خود داشته باشند و اندیشه ها و رویکردهای خود را با توجه به وظایف مسئولیتی بیان کنند.

برچسب‌ها