آخرین پست حجت حق وردی عکسی است با مهدی شریفی و علی قربانی با مدال قهرمانی لیگ فوتبال آذربایجان.

شعبه دوم تیم ملی ایران در آذربایجان!

به گزارش "قدس آنلاین"، مدافع سابق پیکان که در نیم فصل گذشته قرار بود به عنوان یکی از گزینه های جدید خط دفاعی به پرسپولیس ملحق شود، پس از ناکامی در آن قرارداد به کشور آذربایجان رفت و حالا در آخرین فهرست ملی پوشان آن کشور به عنوان بازیکن شماره ۱۳ به تیم ملی دعوت شده است؛ تیمی که زیر نظر جانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی خود را آماده سه بازی در خردادماه برابر ترکیه، بلاروس و مولداوی می کند.

پیش از حق وردی، علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان به دعوت فدراسیون فوتبال آذربایجان پاسخ مثبت داده بود تا اولین ایرانی تبار ملی پوش تاریخ فوتبال آذربایجان باشد و حالا این حجت حق وردی مدافع مشهدی ایران است که او هم پیراهن سرخ رنگ تیم ملی آذریجان را برتن خواهد کرد؛ تیمی که در رده ۱۰۹ فیفا است و ممکن است به ایرانیان دیگری نیز برای قوی تر کردن تیم خود چشم داشته باشد. 

بعد از علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان، حجت حق وردی هم به تیم ملی آذربایجان دعوت شد.

در حال حاضر به جز علی قربانی و حجت حق وردی، مهدی شریفی مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و سپاهان و آدام همتی مدافع سابق پرسپولیس بازیکنانی هستند که در این تیم بازی می کنند و از این جمع فعلا دو بازیکن به تیم ملی آذربایجان راه یافته اند.

خود این بازیکنان علاقه چندانی به صحبت کردن دراینباره ندارند و در پاسخ به خبرنگاران ایرانی با سکوت از موضوع عبور می کنند، اما آنچه که مشخص است با توجه به اینکه آنها شانسی برای حضور در تیم ملی ایران نداشتند، حالا کشور جدیدی را برای ملی پوش شدن انتخاب می کنند.

این یک تصویرعجیب از دعوت شدگان اخیر تیم ملی آذربایجان است؛ حجت حق وردی سابقه ای در تیم ملی این کشور ندارد، بنابراین تصویرش با پیراهن آذربایجان هنوز منتشر نشده و شاید پس از این اردو و در صورت دعوت های بعدی او نیز مثل بقیه با پولوشرت قرمز آذربایجان مقابل دوربین ها ژست گرفته باشد.

برچسب‌ها