یک ژنرال برجسته صهیونیست با پیش‌بینی یک جنگ فاجعه‌بار برای اسرائیل در آینده گفت، به‌خلاف ادعاهای سخنگوی ارتش، این حماس بود که پیروز شد.

پیش‌بینی ژنرال صهیونیست از یک جنگ فاجعه‌بار برای اسرائیل/ به‌خلاف ادعای ارتش حماس پیروز شد

قدس آنلاین: ژنرال «اسحاق بریک» افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ اخیر این رژیم با مقاومت فلسطین گفت، فاجعه‌ای که در جنگ بعدی رخ خواهد داد صدها برابر بدتر از فاجعه سقوط پل در مرون خواهد بود و جنگ اکتبر 1973 در برابر جنگی که در آینده رخ خواهد داد یک داستان کوچک خواهد بود و جبهه داخلی اسرائیل به صحنه اصلی جنگ تبدیل می‌شود.

وی افزود، میلیون‌ها شهرک‌نشین برای مدت طولانی زیر باران موشک از جمله موشک‌های دقیق و هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری قرار می‌گیرند و در آن زمان هیچ کس نمی‌تواند در اینجا زندگی کند، همچنین هیچ‌کس ادعای فرماندهان ارشد مبنی بر این که توانستند حماس را شکست بدهند یا نابود کنند باور نخواهد کرد.

این افسر صهیونیست ادامه داد، نخست وزیر و وزیر جنگ طبق معمول از پاسخی صحبت می‌کنند که حماس و جهاد اسلامی آن را فراموش نخواهند کرد اما حماس و جهاد تنها خطر پیش‌ِروی اسرائیل نیستند بلکه بخشی از یک درگیری بزرگ هستند که ممکن است در قدس و داخل اسرائیل همزمان با شلیک هزاران موشک و حملات نیروهای کماندوی وابسته به حماس رخ دهد.

اسحاق بریک گفت: تصور کنید اگر حزب‌الله وارد این جنگ شود و هزاران تن از نیروهای آن به مرزهای شمالی وارد شوند و همزمان با آن موشک‌ها شلیک شود در این صورت چه اتفاقی خواهد افتاد.

افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه خطاب به صهیونیستها گفت: من می‌گویم که بدون آگاهی عمومی تغییری رخ نخواهد داد وهمه باید واقعیت را بدانند. ممکن است شما بترسید و بگویید "من نمی‌خواهم آن را بشنوم" اما ناگهان خانه خود را از دست خواهید داد و نزدیکانتان کشته می‌شوند.

وی در پایان تأکید کرد: به‌خلاف سخنانی که سخنگوی ارتش درباره ضربه‌زدن به حماس می‌گفت اما این حماس بود که یک پیروزی بزرگ به دست آورده به‌سمت ما موشک شلیک کرد. حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند هر لحظه‌ای که برای پرتاب موشک تصمیم بگیرند این کار را انجام خواهند داد.

بعد از پایان درگیری‌های اخیر در فلسطین اشغالی و اجرای آتش‌بس میان فلسطینیان و دشمن صهیونیستی رسانه‌های اسرائیلی شروع به انتشار اخباری از اعترافات مقامات این رژیم به شکست در برابر مقاومت فلسطین کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی با اعتراف به شکست این رژیم برابر مقاومت فلسطین در جنگ اخیر اعلام کردند که اسرائیل با یک تصویر شکست‌خورده از این جنگ خارج شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها