وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آثار مشارکت شرکت‌های بزرگ در اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح مسئولیت‌های اجتماعی گفت: در این طرح از ظرفیت شرکت‌های توانمند برای توسعه متوازن و کارآفرینی استفاده می‌کنیم.

شرکت‌های بزرگ اقتصادی، خیّریّن توسعه در کشور هستند/ بسته رفع موانع تولید به زودی در دولت تصویب می شود

به گزارش قدس آنلاین علیرضا رزم‌حسینی در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مسئولیت‌های اجتماعی با شرکت فولاد سپید فراب کویر آران و بیدگل با اشاره به ذخایر معدنی کشور گفت: ما در حوزه معادن و صنایع معدنی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی را داشتیم، در حوزه فولاد در رتبه دهم جهانی قرار داریم؛ ایران علاوه بر اینکه نفت‌خیز است یک کشور معدن‌خیز نیز است و در اکثر استان‌ها و مناطق مختلف کشور، معادن فلزی و غیرفلزی وجود دارد.

وزیر صمت با تاکید بر عزم وزارت صمت در رفع موانع سرمایه‌گذاری، به تدوین بسته پیشنهادی در این خصوص برای سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: ان‌شاءالله به زودی این بسته به تصویب دولت خواهد رسید و امیدواریم خیلی زود آثار اجرایی شدن آن را در زمینه رونق تولید و افزایش سرمایه‌گذاری در کشور شاهد باشیم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه در کشور ثروت وجود دارد اما به آموزش نیاز است تاکید کرد:مشاغل بومی و محلی نباید از بین بروند، بلکه شرکت‌های بزرگ و دارای ظرفیت، به عنوان معین اقتصاد مقاومتی در هر منطقه، با ایجاد یک تیم مطالعاتی، ظرفیت‌های کسب و کار بومی را در منطقه شناسایی می‌کنند و آن را مدیریت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن در کشور ،تصریح کرد: برای اینکار از شرکت‌های توانمند به عنوان خیرین توسعه استفاده می‌کنیم تا کارآفرین تربیت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها