معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از بازرسی بیش از ۳۸ هزار واحداقتصادی وکشف ۲۲۱۵ موردتخلف به ارزش ۲۹۵ میلیاردریال در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان خبرداد.

انجام بیش از ۳۸ هزار بازرسی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد ساعدی اظهار کرد : طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان سال جاری در استان  از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۵  اردیبهشت ماه ادامه داشت.
 وی افزود : در این طرح علاوه برشناسایی و برخورد با متخلفان، یک هزار و ۹۴۲ گزارش مردمی دریافت ورسیدگی شده است، همچنین بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به شاکیان مسترد گردید.
وی گفت : از مجموع بازرسی های انجام شده در استان، ۲۳ هزار و ۵۳۰ مورد با ۱۸۹۸ پرونده تخلف به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال مربوط به شهرستان مشهد مقدس بوده است.
معاون سازمان صمت  تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ بازرس سازمان و اتاق اصناف و تعداد ۷۰ نفر ناظر افتخاری در سطح استان در این طرح مشارکت داشته اند.
ساعدی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... و. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها