همزمان با پنجم خرداد روز حمایت از خانواده زندانیان، رئیس سازمان زندان‌ها در فراخوانی از عموم مردم دعوت کرد به پویش "پنجره فولاد" بپیوندند.

فراخوانی برای حمایت از خانواده زندانیان؛ به پویش "پنجره فولاد" بپیوندید

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت 5 خرداد روز حمایت از خانواده زندانیان، با اعلام فراخوانی از مردم دعوت کرد تا به پویش "پنجره فولاد" بپیوندند.

پویش "پنجره فولاد" طرحی است که در ادامه طرح "نذر هشتم" از سوی حاج‌محمدی و در جلسه شورای عالی قوه قضائیه مطرح شد. در این طرح که اجرای آن با همکاری کارکنان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور آغاز گردیده است مقرر است مشارکت کنندگان در هر ماه با پرداخت مبلغ هشت هزارتومان به نیت امام هشتم (ع) به حمایت از خانواده زندانیان نیازمند بپردازند.

رئیس سازمان زندان‌ها با اعلام این پویش از مردم ایران به ویژه کارکنان تمامی دستگاه‌های کشور درخواست کرد با پیوستن به این طرح خداپسندانه و پرداخت مبلغ هشت هزارتومان در هر ماه در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده زندانیان مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است شماره حساب 0225514552001 بانک ملی ایران به نام انجمن حمایت زندانیان تهران (مرکز) با شناسه واریز 20336 از سوی سازمان زندان‌ها برای مشارکت در پویش "پنجره فولاد" و واریز کمک‌های نقدی اعلام شده است.

برچسب‌ها