یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی قادر است در تمام بازی‌ها پیروز شود و به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کند.

مهاجرانی: می‌توانیم ۴ بازی‌ را ببریم/ در ۱۱ نقطه زمین از حریفان برتریم

به گزارش قدس آنلاین حشمت‌الله مهاجرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی و راه صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی ما تمام محورهای لازم را برای موفقیت دارد. از خط دروازه تا خط حمله یعنی در ۱۱ نقطه زمین از حریفان برتر هستیم. سال‌ها پیش حادثه‌ای اتفاق افتاد که باعث شد به مرحله بعد صعود نکنیم اما دلیل نمی‌شود که آن حادثه تکرار شود و مغلوب شویم. تیم ملی ایران بازیکنانی دارد که خیلی خوب می‌توانند حفظ توپ کنند و در تاریخ هیچ موقع این تعداد لژیونر در لیگ‌های مختلف نداشتیم که چنین تجربه‌ای داشته باشند.

او ادامه داد: ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در هر لحظه روند و نتیجه بازی را تغییر دهند. خوشبختانه در هر پستی دو، سه بازیکن آماده داریم؛ یعنی به طور کلی همه چیز برای کسب موفقیت آماده است. فقط روش بازی که مربی انتخاب می‌کند مهم است و این که چگونه از نیروهای ما استفاده شود. به طور کلی فکر می‌کنم که شانس اول صعود باشیم و هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد و جدا از این تیم ملی ما همیشه در تاریخ ثابت کرده که غیرت و تعصب دارد و بازیکنان در هیچ زمینی قدم عقب نمی‌گذارند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه "بازیکنان ما برای عظمت و بزرگی ایران وارد زمین می‌شوند، " گفت: با وجود بازیکنانی مثل آزمون، طارمی، انصاری فرد، قایدی و دیگر بازیکنان، آرایش تیمی سخت است و اینکه چگونه از آن‌ها استفاده می‌کنیم بسیار مهم است. خط هافبک، دفاع و دروازه‌بان‌مان هم در وضعیت خوبی قرار دارند و من به صعود تیم ملی‌مان بسیار خوشبین هستم چون هیچ تیمی در آسیا نمی‌تواند ما را شکست دهد.

او در ادامه بیان کرد: هیچ دلیلی برای نتیجه نگرفتن نداریم، فقط بعدا مربی می‌تواند بگوید که فرصت کافی برای آماده سازی و بازی‌های دوستانه نداشتم. به جز این مورد که می‌شود ایراد گرفت باید بگویم ما بهترین تیم را داریم و به هیچ وجه نگران هم نیستیم. در حال حاضر ما قادریم تمام بازی‌ها را ببریم و شکست نخواهیم خورد. فقط روش بازی می‌توانند در کسب نتیجه تاثیرگذار باشد.

مهاجرانی با بیان این‌که در هر پستی بازیکنان آماده و باتجربه داریم، گفت: هیج موقع خط حمله ما اینقدر قوی نبوده و مطمئنم بازیکنان ما برای موفقیت‌ تیم‌مان می‌جنگند. برای موفقیت تیم خوشبین هستم و ما در راه صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها برنده خواهیم شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها