حمید فرخ‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میجر» به بهانه رونمایی از این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «میجر» با همراهی مردم جنوب به سرانجام رسید و می‌توانم بگویم ساخت این فیلم را مدیون مردم درجه‌یک بوشهر هستیم.

فرخ‌نژاد: ساخت «میجر» مدیون مردم بوشهر است

به گزارش قدس آنلاین، حمید فرخ‌نژاد بازیگر و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میجر» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به بهانه رونمایی از این فیلم سینمایی در جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت: بعد از یک‌سال تعطیلی سینماها، برای اولین‌بار است که در فضای یک جشنواره حاضر شده‌ام و با مخاطبان به تماشای فیلم می‌نشینم. از این منظر برگزاری جشنواره فرصتی فرخنده‌ است که می‌توان فیلم را با حضور مخاطبان دید و لذت برد.

او در ادامه، ضمن آرزوی تسریع در روند واکسیناسیون علیه کرونا، گفت: آرزو می‌کنم در آینده نزدیک، مردم مجددا بتوانند با خیال راحت در سالن‌های سینما حاضر شوند و بار دیگر شاهد رونق سینماها باشیم.

این بازیگر سینما درباره تجربه تهیه‌کنندگی فیلم «میجر» در جنوب کشور گفت: فیلم «میجر» با همراهی مردم جنوب به سرانجام رسید و می‌توانم بگویم ساخت این فیلم را مدیون مردم درجه‌یک بوشهر هستیم. اگر فیلم درست از کار درآمده و قدرت و توانایی ارتباط با مخاطبان داخلی و خارجی دارد، برآمده از همین لطف مردم جنوب است. تلاش ما این بود که این ارتباط به بهترین شکل صورت بگیرد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

برچسب‌ها