۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 754492

سرمربی آلمانی چلسی از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و تیمش را شایسته این قهرمانی دانست.

توخل: با شایستگی قهرمان شدیم

قدس آنلاین: چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک گل برابر منچستر سیتی به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

توماس توخل بعد از دو ناکامی در فینال این بار با چلسی جام قهرمانی را به دست آورد.

سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: عجب نبردی بود. نمی‌توانم احساسات خود را وصف کنم. دوست دارم که این حالت بسیار خوب خود را با همه هواداران به ویژه دخترم و پدرم به اشتراک گذارم.

او ادامه داد: بسیار خوشحال بودم که برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردم اما این بار قهرمانی را می‌خواستم و خوشبختانه به آن دست پیدا کردم. این احساس را داشتم که چلسی روز به روز در حال بهتر شدن است و این‌گونه هم شد. همه بازیکنان گام‌های رو به جلو برداشتند و نتیجه آن را دیدند.

سرمربی آلمانی چلسی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازیکنان چلسی اصرار به پیروزی داشتند. می‌خواستیم که سنگی در کفش‌های بازیکنان سیتی باشیم. همه بازیکنان می‌خواستند بهترین شب خود را تجربه کنند. بازی نیاز به توان بدنی بسیار بالا و تمرکز ممتاز داشت. روی ضد حملات برنامه داشتیم و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت.

او در پایان گفت: سیتی تیم بسیار خوبی است و ما نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم. احساس وصف ناشدنی دارم و بسیار خوشحالم که قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کردم. ما شایسته این جایگاه بودیم. من به این قهرمانی اکتفا نمی‌کنم و همچنان تشنه قهرمانی در لیگ قهرمانان باقی خواهم ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها