نماینده شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات، ضرورتی برای مشارکت در بهبود اوضاع کشور است که نباید به‌سادگی از آن چشم پوشید.

حضور در انتخابات، مشارکت در بهبود اوضاع کشور است

به گزارش قدس آنلاین، محسن زنگنه مشارکت مردم در انتخابات را از دو بعد ایجابی و سلبی قابل بررسی خواند و با اشاره به اینکه شرکت مردم در انتخابات در ۴۰ سال گذشته درس های فراوانی در خود دارد، اظهار داشت: حضور در پای صندوقهای رای در دهه‌های گذشته جنبه سلبی هم داشته است، به این معنا که خیلی وقتها مردم می‌آمدند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر اکثریت جامعه نسبت به اوضاع اقتصادی، روابط بین‌الملل، وضعت اجتماعی و غیره انتقاد دارند، اظهار کرد: این افراد می توانند با حضور در پای صندوق رای، اعتراض خود را به عملکردهای گذشته دولتمردان نشان داده و زمینه را برای بهبود امور فراهم آورند.

وی افزود: از زاویه دیگر آنهایی نیز که به نظام وفادارند می توانند با حضور در پای صندوق های رای این وفاداری به جمهوری اسلامی بار دیگر ثبت کنند.

زنگنه با بیان اینکه تنوع مناسبی در گزینه‌های حاضر در عرصه انتخابات وجود دارد، اظهار کرد: حتی آنهایی که معترض به اوضاع امروز هستند می توانند انتخاب خوبی داشته باشند زیرا گزینه‌های موجود همان افرادی هستند که منتقد هشت سال گذشته بوده و هیچ یک در وضعیت امروز کشور نقشی نداشته اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید برای بهبود اوضاع کشور مشارکت بالا برود و به هیچ وجه نمی توان با کنار نشستن و کناره گرفتن، حرکت و تلاشی را برای بهبود اوضاع رقم زد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان مردم ایران و هوشمندی آنان در عرصه‌های مشارکتی گفت: به لطف خدا و با مشارکت خوب مردم در انتخابات، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برگ زرین دیگری در کارنامه انتخاباتی جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها