بوشهر- هدایت چاهشوری ملقب مرد آهنین مسؤول سبک اسپرت کماندو استان بوشهر و رکورددار قبلی شکستن اجسام سخت در جهان توانست دوباره رکورد جهان را پس بگیرید تا نام او دوباره در کتاب رکورد گینس ثبت شود.

مرد آهنین بوشهر رکورد جهانی گینس را جابه‌جا کرد

به گزارش قدس آنلاین، هدایت چاهشوری ملقب به مرد آهنین مسؤول سبک اسپرت کماندو استان بوشهر و رکورددار قبلی شکستن اجسام سخت در جهان توانست دوباره رکورد جهان را پس بگیرید تا نام او دوباره در کتاب رکورد گینس ثبت شود. 

هدایت چاهشوری در سال ۹۸ توانست با شکستن ۵۵  قالب بتنی با دست رکورد ورزشکار آمریکایی را در کمترین زمان به دست بگیرید ولی ماه‌ها طول نکشید که رقیب او دوباره این رکورد را با یک عدد سنگ بیشتر یعنی ۵۶ قطعه به وزن هزار و ۹۵۰ کیلوگرم بدست بگیرید و رکورد جهانی را ارتقا دهد تا نام وی جایگزین نام هدایت چاهشوری ورزشکار کشورمان در کتاب گینس شود. 

هدایت چاهشوری کماندو کار بوشهری که یکی از اعجوبه‌های ورزشی جهان شناخته  می‌شود در مقابل دشمن‌زیاری مشاور رکورد داران ایران در گینس و اصحاب رسانه این رکورد را به شکل عجیبی و باور نکردنی جابجا کرد. وی توانست با شکستن ۱۰۱ قالب بتنی به وزن چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم باز در زمان یک دقیقه به سلطه ورزشکار آمریکایی پایان دهد و رکورد را با ۴۶ عدد سنگ بیشتر ارتقا دهد تا سالها کسی نتواند این رکورد را از وی پس‌ بگیرد و نام کشورمان ایران در کتاب گینس بدرخشد.

این ورزشکار موفق، با ثبت رکورد خود در کتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس یکی از ایرانیانی شد که توانسته است به این جایگاه جهانی دست یابد.

تمام هزینه‌های ثبت رکورد از سوی یک خیر پرداخت شده است.

برچسب‌ها