ستاد مرکزی اصناف و بازار تهران حامیان رییسی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه‌های صنفی و هیات امنای بازار تهران تشکیل شد.

ستاد مرکزی اصناف و بازار حامیان رییسی تشکیل شد

قدس آنلاین: در این نشست انتظارات اصناف از دولت سیزدهم اعلام و برنامه‌های سیدابراهیم رئیسی در حوزه اصناف ارائه شد.

مجتبی توانگر نماینده مجلس در نشست اصناف حامیان حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: اولین افرادی که بیانیه دعوت برای رییسی فرستادند اصناف بودند که بدون هیچ چشم‌داشتی این اقدامات انجام شده است.  

وی افزود: چون الان موضوع کرونا مطرح است باید تولیدات محتوایی به سمت شبکه‌های اجتماعی هدایت شود و لازمه این امر این است که همه کمک کنند و نقطه نظرات حجت الاسلام رییسی را در این شبکه ها نشر دهند.  

توانگر ادامه داد: همانطور که می‌دانید شورای ائتلاف و شورای وحدت در تلاش‌ هستند تا با یک لیست واحد وارد انتخابات شوراها شوند که ان‌شاءالله بتوانند موانع را از سر راه کشور بردارند.

در ادامه این نشست احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به ساختار دولت و عدم برنامه ریزی درست دولت باز می‌گردد و باعث شده که مردم در سختی باشند.  

وی یادآور شد: آنچه که می‌تواند حال مردم را خوب کند بازگرداندن امید به جامعه است تا فضای جدیدی در کشور ایجاد شود. متاسفانه عملکرد دولت غیر دفاع بوده که مردم در حال ثانیه‌شماری برای تمام شدن فرصت دولت هستند و حق هم دارند.

وزیران دولت شانس‌ آوردند که ‌ماه‌های آخرشان به این مجلس خورد 

امیر آبادی فراهانی افزود: این وزیران شانس آوردند که ماه‌های آخر فعالیت شان در دولت به این مجلس خورد و گرنه مجلس تمام این وزیران را برکنار می‌کرد اما مصلحت‌هایی وجود داشت که ما کوتاه آمدیم.  

این نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که درخواست‌های بسیاری از سید ابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات صورت گرفت گفت: تنها کسی که می‌تواند در این ایام اجماع ایجاد کند خود او است، ما یک فرد قدرتمند می‌خواستیم که پشتیبانی مردمی بالایی داشته باشد.  

وی ادامه داد: شاهد بودیم که در بازار استقبال بسیاری از او شد.  مردم واقعا گلایه مندند اما با او به خوبی برخورد کردند زیرا شاهد عملکرد درخشان او در قوه قضاییه بودند که در طول این چندسال مبارزه با فساد را به جد دنبال کرد.

امیرآبادی گفت: حضور رییسی در دولت قطعا امیدبخش خواهد بود، او با انتخاب سخنگوی ستاد خودش نشان داد که دولت متخصص و سالمی را راه اندازی خواهد کرد. همه فکر می کردند که یک فرد معروف سیاسی را سخنگوی خود کند اما شاهد بودید که یک جوان نخبه را روی کار آورد.  

نماینده مردم قم افزود: برخی حرف از مذاکره می‌زنند و می‌گویند که این‌ها نمی‌توانند با دنیا تعامل کنند در حالی که همه می‌دانند سیاست مذاکره جای دیگری تعیین می‌شود و دولت باید مجری خوبی باشد و مجلس باید ریل گذاری خوبی انجام دهد و سیاست‌ها را تعیین کند و دولت اجرا کند.

 وی اضافه کرد: ما قانون راهبردی را تصویب و دولت را مکلف کردیم که تا سه ماه دیگر تمام سانتریفیوژها را راه اندازی کند، غنی سازی ۲۰ درصد و ۶۰ درصد را آغاز کند که اگر آمریکایی‌ها گفتند بیایید مذاکره کنیم اگر ما دستمان پر نبود و  غنی ‌سازی ۲۰ درصد نداشتیم دولت با چه سلاحی می‌خواست مذاکره کند، می‌خواست موشک‌ها را روی میز بگذارد؟  

 امیر آبادی با بیان این که هر دولتی سرکار بیاید مذاکره باید ادامه پیدا کند تاکید کرد: دولت و مجلس باید با هم دیگر در اتاق فکر با یکدیگر مشورت کنند و نقشه بکشند. مجلس بگوید من این فشار را می‌آورد و شما دولت برو این امتیاز را بگیر.  

امیرآبادی در پایان گفت: بحث بازار، بورس و مسکن و اشتغال مسائل مهم کشور هستند که قطعا در دولت ابراهیم رییسی بدنبال حل آن خواهیم بود.

 در این مراسم محمد توکلی عضو هیات امنای بازار به عنوان رئیس ستاد مرکزی بازار بزرگ تهران حجت الاسلام رئیسی معرفی شد.

توکلی در این مراسم اظهار گفت: بازار تهران در خدمت انقلاب اسلامی و مردم است و بازار با شعار هر واحد صنفی یک ستاد وارد عرصه حمایت از حجت الاسلام رییسی شده است.

همچنین مسعود امرالهی از سوی امیرآبادی رییس اقشار ستاد آیت الله رئیسی به عنوان دبیر ستاد اصناف کشور منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها