الوطن در گزارشی از اهمیت دیدار بحرین مقابل تیم ملی کشورمان صحبت کرد و اظهار داشت که پیروزی برابر ایران به منزله صعود 90 درصدی به مرحله بعدی خواهد بود.

گزارش الوطن بحرین از اهمیت دیدار با تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه الوطن در گزارشی به ذکر اهمیت دیدار تیم‌های ملی کشورمان مقابل بحرین در روز دوشنبه نوشت و اظهار داشت که شکست ایران در آن بازی می‌تواند زمینه ساز صعود بحرین شود.

در جدول گروه سوم مسابقات، بحرین با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های عراق و تیم ملی کشورمان با یک بازی کمتر و امتیازهای 11 و 9 در رده‌های بعدی قرار دارند.

الوطن بحرین نوشت که تیم ملی بحرین تنها 2 بازی تا صعود دارد که بازی مهم آنها در در برابر تیم ملی کشورمان است و می‌خواهند با پیروزی این مسابقه را به پایان رسانند. این رسانه بحرینی نوشت که پیروزی در آن مسابقات بلیت این کشور را برای رسیدن به مرحله بعدی صعود به جام جهانی و رسیدن به جام ملت‌های 2023 فراهم خواهد کرد.

الوطن نوشت که پیروزی 8 بر صفر بحرین مقابل کامبوج یک پیروزی ویژه برای فوتبال این کشور بود زیرا انگیزه زیادی به آنها بخشید تا مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان صف آرایی کنند. این رسانه اظهار داشت که اگر بحرین بتواند تیم ملی کشورمان را شکست دهد، 90 درصد راه صعود را طی خواهد کرد و با شکست هنگ کنگ 10 درصد باقی مانده را به اجرا خواهد رساند.

الوطن در ادامه به احتمالات صعود بحرین به عنوان تیم دوم پرده برداشت و نوشت که چطور فوتبال این کشور می‌تواند در بین بهترین‌های رده دوم قرار گیرد. البته این رسانه بحرینی، این شرط را درنظر گرفته که تیم ملی بحرین مقابل تیم ملی کشورمان به تساوی می‌رسد که امیدواریم در بازی دوشنبه، تیم ملی کشورمان بتواند با یک برد مناسب کمی به صعود به مرحله بعدی نزدیک تر شود. الوطن متذکر شد که اگر بحرین مقابل تیم ملی کشورمان به تساوی رسد، باید مقابل هنگ‌کنک با اختلاف گل زیاد به برتری دست پیدا کند تا صعودش قطعی شود و دیگر دل به عراقی‌ها ببندد که مقابل تیم ملی کشورمان به تساوی رسد. این رسانه نوشت که اگر این اتفاق رخ بدهد در این صورت بحرین می‌تواند با قرار گرفتن در جمع بهترین‌ تیم های رده دومی به مرحله بعدی صعود کند.

برچسب‌ها