مراکز بهداشت در سطح شهر تهران با نصب اطلاعیه هایی بر سر در خود خبر داده اند که واکسن کرونا موجود نیست و از شهروندان درخواست کرده اند که برای دریافت واکسن تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنند.

واکسیناسیون کرونا در ایران متوقف شد! / واکسن نیست ، مراجعه نکنید

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از رکنا ، این اطلاعیه ها تنها بر روی در مراکز بهداشتی سطح شهر تهران نصب نشده است بلکه شهرهای دیگر نیز شرایط مشابه ای دارند.

کفگیر واکسن کرونا در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس به ته دیگ خورده است و در حال حاضر به علت تمام شدن ذخیره واکسن،واکسیناسیون  کرونا انجام نمی‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد :با توجه به اتمام محموله های دریافتی واکسن تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون  علیه کروناویروس انجام نمی شود.

در این اطلاعیه آمده است :"به اطلاع همشهریان می رسانیم با توجه به اتمام محموله های دریافتی واکسن، از مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون علیه کروناویروس انجام نمی شود.

ادامه فرآیند واکسیناسیون  به محض دریافت محموله جدید از وزارت بهداشت، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه ، اطلاع رسانی می شود."

متوقف شدن چرخه واکسن با توجه به اینکه در استان هایی همچون هرمزگان ، مسئولان ستاد مقابله با کرونا این استان ها از اوج گیری آمار ابتلا و مرگ و احتمال شروع موج پنجم کرونا خبر می دهند بسیار خطرناک است.

تا این لحظه مسئولان روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص شرایط فعلی ایجاد شده در مسیر واکسیناسیون کشور هیچ توضیحی برای آرام کردن اذهان عمومی بیان نکرده اند.

برچسب‌ها