نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواهان شکل‌گیری دولتی انقلابی و جهادی هستند که برای حل مشکلات اقتصادی تلاش مضاعف کند.

 مردم خواهان شکل‌گیری دولتی انقلابی و جهادی هستند

به گزارش قدس آنلاین، بهروز محبی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد برای کشور اهمیت زیادی دارد و مشارکت پرشور در این عرصه مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: چنانچه مشارکت در انتخابات پایین بیاید ضریب امنیت کشور و حاکمیت پایین می‌آید اما با افزایش مشارکت در این عرصه، امید دشمن به یاس و ناامیدی تبدیل می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری نخستین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز گذشته گفت: این مناظره سطح دولتمردان نظام جمهوری اسلامی را خیلی پایین نشان داد و فضای مناظره جدی نبود.

محبی با بیان این که موضوع اصلی این مناظره چالش‌های پیش رو اقتصاد کشور بود افزود: یکی از مشکلات اصلی کشور در این حوزه بازار سرمایه و بورس است که باید به دور از عوام‌فریبی برای آن راهکار اساسی اندیشیده شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای یک ساله مجلس یازدهم افزود: همسان سازی میلیون ها حقوق بگیر تأمین اجتماعی و رایگان شدن آب و برق برای خانوارهای کم مصرف ها از این موارد بوده است.

محبی افرود: همچنین ثابت نگه داشتن حق گمرکی برای دارو و تجهیزات پزشکی، تقویت بیمه کشاورزی، بخشودگی تسهیلات و رسیدگی به پرونده‌های کلان قاچاق برخی از  رویکردهای مجلس در بودجه ۱۴۰۰ بوده است.

مردم پیگیر برنامه و کارآمدی نامزدهای انتخابات هستند

دیگر نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس با اشاره به اهمیت رویداد انتخابات ماه جاری به ویژه انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم پیگیر برنامه و کارآمدی نامزدها هستند و به وعده‌های بدون پشتوانه توجهی نخواهند کرد.

علی اصغر عنابستانی افزود: یکی از چالش‌های جدی و کنونی کشور مشکلات اقتصادی و رفع گرفتاری واحدهای تولیدی است که بابد در عمل برای رفع این موارد برنامه ارائه و به آن عمل شود.

وی اضافه کرد: مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است و  در شرایطی که دشمن در پی دلسرد کردن مردم است همه مسوولان باید برای برگزاری  انتخابات پرشور تلاش کنند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال به حوزه آب و فاضلاب غرب خراسان رضوی

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: یکی از چالش های جدی در این حوزه انتخابیه مشکلات بخش آب و فاضلاب است که بدین منظور هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بودجه امسال اختصاص یافته است.

عنابستانی افزود: با جذب  این اعتبارات توجه ویژه ای به رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد می شود.

وی ادامه داد: تکمیل شبکه‌های فاضلاب محلات بهاران، قلعه نو دهراز و کلاته سفیر شهر سبزوار و بهسازی بخشی از خطوط  شبکه های انتقال و توزیع مجتمع های آبرسانی منطقه غرب خراسان رضوی از محل این اعتبارات اجرایی می شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها