سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هر فردی درخواست دریافت سوخت داشته باشد، باید در سامانه سدف ثبت نام کند اما سهمیه سوخت خاصی برای موضوع قطعی برق در نظر گرفته نشده است.

مشترکان خانگی و صنعتی برای دریافت سوخت  در "سدف" ثبت نام کنند

به گزارش قدس آنلاین فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد درخواست برخی از مشترکان خانگی و همچنین تولیدکنندگان و صنعتگران مبنی بر دریافت سهمیه سوخت به منظور استفاده از مولد برق و دیزل ژنراتور در شرایط اضطراری حین قطع برق، بیان کرد: هر فردی به هر دلیلی درخواست دریافت سوخت داشته باشد، باید در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) ثبت نام کند، اما سهمیه سوخت خاصی برای موضوع قطعی برق در نظر گرفته نشده است.

او افزود: اگر تولیدکننده یا صنعتگری درخواست سوخت برای فرآیند خود داشته باشد، از آن جا که هر کدام از این صنایع زیرمجموعه یک وزارتخانه هستند، باید حتما میزان سوخت درخواستی آن‌ها از سوی متولی مربوط به فعالیتشان تایید شود و سپس موضوع در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در صورت تایید شدن در این شرکت، سوخت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

کاهی در پایان ادامه داد: صاحبان صنایع و شرکت‌های تولیدی برای درخواست استفاده از سوخت در هر شرایطی، باید حتما در سامانه سدف به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و در آن سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها