در فروردین ۱۴۰۰ بیش از ۶ هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در فروردین ۱۴۰۰/ بهره مندی ۸۴ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

به گزارش قدس آنلاین بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت(دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۸۴ بنگاه و واحد تولیدی در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس در فروردین امسال ۷۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۷ فقره معرفی به بانک برای دریافت یک هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال ۷ هزار و ۵۵۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۰ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۱۴ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال(۱۴۰۰) بیش از ۹۴ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۴۸۱ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان فروردین امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها