مطبوعات اروپا به دلیل آغاز یورو برای جلد امروز تیترهای جالبی را انتخاب کردند و هر کدام به حمایت از تیم ملی کشورشان پرداختند.

جلدهای جالب مطبوعات اروپایی برای آغاز یورو/ تیتر زیبای ایتالیایی‌ها برای حمایت از آتزوری

به گزارش قدس آنلاین، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه یورو 2020 با یک سال تعویق به دلیل کرونا آغاز خواهد شد و به یک ماه میهمان فوتبال دوستان خواهد بود.

ایتالیا امشب در ورزشگاه استادو المپیکو رم میزبان ترکیه است و باید دید دیدار افتتاحیه با چه نتیجه‌ای دنبال خواهد شد. (گزارشی کامل در خصوص این مسابقه و اندیشه‌های مانچینی و شنول را در اینجا مشاهده کنید)

مطبوعات اروپا نیز به بهانه آغاز جلد امروز خود را با زیبایی هر چه تمام تر بستند و به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورشان پرداختند.

مارکای اسپانیا در 2 جلد به حمایت از تیم ملی اسپانیا پرداخت و به شاگردان انریکه روحیه داد. این تیم در گروه E با سوئد، لهستان و اسلوواکی هم گروه است. 

مارکا با تیتر «زنده باد اسپانیا» و «تا آخر می‌جنگیم» به حمایت از تیم ملی پرداخت و از مدعی بودن آنها برای قهرمانی صحبت کرد. 

اسپورت اسپانیا با تیتر «یوروی ستاره‌ها آغاز شد» به مبارزه بهترین بازیکنان در این رقابت پرداخت و با انتشار عکس‌هایی از کیلیان امباپه،  هری کین، دی یونگ، کوین دی بروینه و پدری از رقابت ستاره‌ها حرف زد. حضور پدری 18 ساله در این جمع بسیار جالب است. ستاره بارسلونا با حمایت روزنامه بارسایی مواجه شد و انتظار می‌رود نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند.

موندو دپورتیوو چاپ اسپانیا نیز تیتری در حمایت از بارسلونا زد و با انتشار عکسی از کومان و ممفیس دپای نوشت که «به ستاره کومان دقت کنید».

این رسانه بارسایی از هواداران خود خواست که به ستاره آینده تیم نگاه کنند و عملکرد او را نظاره گر باشند. انتظار می‌رود پس از اتمام یورو، ممفیس دپای به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه شود.

ال اسپورتیوو چاپ اسپانیا به گستردگی یوروی امسال اشاره کرد و در خصوص 11 میزبان این دوره صحبت کرد. امسال یورو در 11 کشور برگزار خواهد شد که با رم آغاز خواهد شد و در ومبلی لندن به اتمام خواهد رسید. آذربایجان، دانمارک، روسیه، هلند، رومانی، اسکاتلند، اسپانیا، مجارستان، آلمان، ایتالیا و انگلیس میزبان این مسابقات خواهند بود. 

آبولای پرتغال با تیتر «تا آخرین قدم با پرتغال» به حمایت از شاگردان سانتوس پرداخت و دفاع عنوان قهرمانی صحبت کرد. پرتغال امسال در گروه بسیار سختی قرار دارد و باید برای صعود با تیم‌های مجارستان، آلمان و فرانسه رقابت کند. 

اکیپ فرانسه نیز با تیتر «بالاخره شروع شد» از اتمام انتظار برای یورو نوشت. فرانسوی‌ها انتظار دارند با توجه به تیم فوق العاده دشان و ستاره‌های بزرگ بتوانند پس از قهرمانی در دنیا، قهرمان اروپا شوند. بیشتر نظرسنجی‌ها از فرانسه به عنوان مدعی اصلی نام می‌برند و باید دید چه اتفاقی برای خروس‌ها رخ خواهد داد. 

میرر انگلیس نیز به بازگشت هری مگوایر به تیم ملی صحبت کرد و این بازگشت را اتفاقی بزرگ دانست. تیم انگلیس سعی دارد در ادامه درخشش جام جهانی 2018 بتواند در یورو به قهرمانی دست پیدا کند و برای اولین بار قهرمان اروپا شود.

و اما ایتالیایی‌ها با انتشار جلدی جذاب از حمایت از آتزوری پرداختند. کوریره دلا اسپورت با استفاده از عکسی زیبا و عشق به ایتالیا نوشت: عشق به تو حد ندارد.

گازتا دلا اسپورت نیز با تیتر «همه در حمایت از ایتالیا» به استقبال بازی امشب رفت و توتواسپورت نیز با «ما تو را قدرتمند می خواهیم» از انتظارات خود در خصوص تیمِ مانچینی صحبت کرد. 

تیم ایتالیا با مانچینی به سر و سامانی خوبی رسیده و حالا می‌خواهد شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها