۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 756451

تیم ملی والیبال مردان ایران در نهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، دیروز از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد. بلندقامتان ایران در حالی مقابل آلمان صف آرایی کردند که در هشت بازی گذشته به پنج پیروزی دست یافته بودند. ملی پوشان ایران در بازی اول و دوم مقابل ژاپن و روسیه تن به شکست داده اما در بازی سوم تا هفتم مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیدند.

 بلندقامتان ایران پنجشنبه در یک بازی نزدیک نتیجه را به صربستان، قهرمان اروپا ۳ بر ۲ واگذار کردند. تیم ملی آلمان در این رقابت‌ها قبل از بازی با ایران موفق شده بود تنها به سه پیروزی دست یابد. آلمان مقابل استرالیا، بلغارستان و اسلوونی به پیروزی رسید و مقابل تیم‌های فرانسه، آرژانتین، هلند، صربستان و آمریکا تن به شکست داد.

آخرین تقابل تیم ملی ایران و تیم ملی آلمان به سال ۲۰۱۹ بر می‌گردد که ایران در این بازی موفق شد آلمان را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد.

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، صابرکاظمی و آرمان صالحی (لیبرو) مقابل آلمان صف‌آرایی کردند. ایران در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ از آلمان شکست خورد که به نظر می‌رسید این بازی برای بلند قامتان ما آسان باشد، ولی با اشتباهات فردی، نتیجه برای آلمان رقم خورد. شاگردان آندره جیانی در تیم ملی آلمان در دفاع و سرویس تیم برتر زمین بودند و همین نقطه مثبت آن‌ها در پیروزی مقابل ایران شد. ملی‌پوشان والیبال کشورمان نیز در حمله به دریافت تیم برتر زمین بودند. صابر کاظمی در این دیدار ۲۷ پوئن و میثم صالحی ۱۵ امتیاز برای ایران و لینوس وبر ۱۵ امتیاز برای آلمان کسب کردند. در این بازی بحث دو سرمربی والیبال ایران و آلمان؛ آلکنو و جیانی هم در نوع خود جالب بود. به طوری که در پایان بازی سرمربی آلمان خوشحالی عجیبی را از خود به نمایش گذاشت. ایران در بازی بعدی خود از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد به مصاف استرالیا می‌رود.

برچسب‌ها