پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حضور در انتخابات ۲۸ خرداد مسئله مهمی است و من به شخصه جمعه در این حماسه بزرگ شرکت می کنم.

دعوت خداداد عزیزی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات / مشکلات ‌مردم با انتخاب اصلح کاهش می‌یابد

خداداد عزیزی  اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و حضور در آن مسئله مهمی است و طبیعتا تحقیق کردن درباره کاندیداها و رای دادن به افراد با برنامه می‌تواند خیلی  از مسائل را تغییر دهد. همه می‌دانیم که کشور با مشکلات زیادی روبه‌روست و مردم سختی‌های زیادی دارند.

وی ادامه داد: خودم سعی کرده‌ام از بین کاندیداهای موجود ریاست جمهوری تحقیق کنم تا فردی را بتوانم انتخاب کنم که مشکلات مردم را در دولتش کاهش دهد و ایران را به سمت پیشرفت بیشتر سوق دهد و از مردم هم دعوت می کنم تا در این انتخابات حضور داشته باشند.

عزیزی درباره انتخابات شورای شهر نیز گفت: قطعا این موضوع هم مهم است. به هر حال اعضای شورای شهر به غیر از مسایل مدیریت شهری باید به مسایل مختلف از جمله ورزش هم نگاه مثبت داشته باشند و حامی ورزشکاران هم باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: من در مشهد زندگی می‌کنم و می‌دانم که اعضای شورای شهر اگر حامی ورزش باشند چقدر می توانند به جوانان این شهر کمک کنند. افرادی مثل مهدی ناصحی ، سید حسین علوی مقدم و حسن منصوریان از نظر من می توانند با حضور در شورای شهر مشهد به این مسئله توجه لازم را داشته باشند و بقیه اعضا را نیز مجاب به حمایت از ورزش در پارلمان شهری کنند.

برچسب‌ها