اصفهان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ثامن‌ الحجج (ع) و فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل به بهره‌ برداری رسید.

دو بیمارستان در آران و بیدگل افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سید علیرضا مروجی در مراسم افتتاح بیمارستان‌های ثامن‌الحجج (ع) و امام حسن (ع) آران و بیدگل که با حضور سعید نمکی- وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان  در بخش‌های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث این بیمارستان در سال ۱۳۸۸، گفت: بیمارستان ثامن‌الحجج (ع) آران و بیدگل از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیران سلامت شهرستان آران و بیدگل احداث شده است.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی کاشان گفت: ۹۶ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که با کمک خیران و مردم این منطقه در آینده‌ای نزدیک تکمیل شده و خدمات با کیفیتی را به مردم این منطقه ارائه خواهد داد.

وی افزود: بهره برداری از بخش‌های ICU،  دستگاه‌های اندوسونوگرافی، آنژیوگرافی و ثبت نوار مغز دیجیتال مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، آزمایشگاه بیومارکرهای مولکولی دانشگاه پایگاه سلامت سبکبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز هستند.

برچسب‌ها