نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران) تاکید کرد:‌ جبهه اصلاحات ایران، تصمیم احتمالی برخی از احزاب عضو و اشخاص حقیقی حاضر در مجمع عمومی خود را مبنی بر حمایت منفرد یا جمعی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مجاز می‌داند.

مجوز نهاد اجماع‌ساز به احزاب اصلاح‌طلب برای حمایت از نامزد خود در انتخابات

قدس آنلاین:  نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران) دومین بیانیه‌ خود را در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صادر و تاکید کرد: همانطور که در اطلاعیه نخست این جبهه اعلام شد مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران با ارزیابی کامل عرصه انتخابات و با لحاظ همه تلاش‌های صورت گرفته نتوانست به این جمع‌بندی برسد که وضعیت نهایی صحنه این فرایند چیزی است که بتوان بدان نام انتخابات رقابتی، معنادار و آزاد نهاد.

در این بیانیه آمده است: بر این اساس با احترام به همه افرادی که در کسوت نامزدی احراز عنوان ریاست جمهوری در صحنه باقی مانده‌اند و کسانی که به ناحق، به شیوه مذکور احراز صلاحیت نشدند، جبهه اصلاحات ایران از معرفی کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خودداری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: با این وجود، جبهه اصلاحات ایران، تصمیم احتمالی برخی از احزاب عضو و اشخاص حقیقی حاضر در مجمع عمومی خود را مبنی بر حمایت منفرد یا جمعی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، محترم و مجاز دانسته، مانعی برای اعمال این تحفظ قائل نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها