در پی مشخص شدن نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به وی تبریک گفت.

پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به رئیس جمهور منتخب

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته
رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود خوش درخشید. با وجود تبلیغات پر حجم و مسموم دشمن، مردم با نیت الهی به میدان آمدند و راه رفع مشکلات را در یک انتخاب درست و آگاهانه جستجو کردند.
اقبال پرشکوه شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب جنابعالی، دلیل محکمی است بر امیدواری مردم به تحول و اصلاح وضع موجود. سابقه خدمات ارزنده و رویکرد تحول‌گرای جنابعالی، مردم را به این باور و امید رساند که حل مشکلات در گروی مدیریت مومن و انقلابی و روحیه جهادی است.
اینجانب به جنابعالی که متّصف به تقوا، دیانت، پاکدستی، فضل و علم، دقت نظر و مفتخر به خادمی آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام هستید، این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم و توفیق خدمت مجاهدانه و گشایش در امور ملت را تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

برچسب‌ها