گیلان- سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه همچنان آمار مراجعه و بستری به بیمارستان ها بالاست، افزود: ۱۹۸ بیمار کرونایی استان در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند؛ همچنین ۲۸۲ بیمار بدحال داریم.

بستری ۲۸۲ کرونایی بدحال در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، فردین مهرابیان ، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان را ۱۹۹۸ نفر دانست و اظهار کرد: ۳۰۰ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته به بستری های استان افزوده شده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان آمار مراجعه و بستری به بیمارستان ها بالاست، افزود: ۱۹۸ بیمار کرونایی استان در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند؛ همچنین ۲۸۲ بیمار بدحال داریم.

مهرابیان، همچنین بر استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی تاکید کرد و متذکر شد: از هم استانی ها می خواهیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند و درصد رعایت پروتکل های بهداشتی را به بالای ۵۰ درصد برسانند.

وی با بیان اینکه افراد واکسینه شده مصون از ابتلا به کرونا نیستند، خاطرنشان کرد: افرادی که واکسن دریافت کرده اند باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را مراعات کنند تا نه تنها به کرونا مبتلا نشوند، بلکه در پیشگیری از شیوع بیماری در جامعه نقش داشته باشند.

برچسب‌ها