فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به همکاری خوب مردم و اصناف در تعطیلات اخیر گفت: تعطیلات ۶ روزه میزان مراجعه بیماران سرپایی پایتخت را به زیر ۲۰ هزار نفر رسانده است.

تعطیلات ۶ روزه بیماران سرپایی پایتخت را به زیر ۲۰ هزار نفر رساند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زالی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری ستاد مقابله با کرونای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران سرپایی در تهران امروز به ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: مجموعه بیمارانی که در بیمارستان‌های تهران بستری هستند ۹ هزار و ۷۷۲ نفر است که این تعداد دیر تغییر پیدا خواهد کرد چرا که طبق اعلام گذشته میزان بستری مریض‌های کرونای دلتا ۲ و نیم روز بیشتر از بیماران کرونایی با سویه های دیگر است و حضور آنها در بیمارستان طولانی‌تر می‌شود.

وی افزود: طی ۵ روز اخیر بیماران بخش مراقبت‌های ویژه به عدد ثابت ۲۴۰۰ رسیده و خوشبختانه افزایش نداشته و میزان ترخیص‌ها در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش داشته و ۱۸۰۰ بیمار از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند و تعداد مراجعین امروز به بیمارستان‌های ۲ هزارو ۲۷۰ نفر است که از این تعداد ۲۹۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران ضمن تقدیر از همکاری اصناف اظهار داشت: همکاری خوب مردم و اصناف در تعطیلات ۶ روزه موجب شد تا مراجعین سرپایی در ۴۸ ساعت گذشته در تهران به زیر ۲۰ هزار نفر برسد.

منبع: مهر

برچسب‌ها