رئیس اتاق اصناف مشهد جزئیات واکسیناسیون فعالان صنفی این شهر در مقابل کرونا را اعلام کرد.

تشریح جزئیات واکسیناسیون کرونا اصناف مشهد

محمود بنا نژاد در گفتگو با قدس آنلاین درباره فرایند واکسیناسیون اصناف مشهد گفت: برخی مشاغل نظیر رانندگان و نانوایان توسط کمیته برنامه ریزی واکسیناسیون کشوری در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند که فرایند واکسینه کردن انها در حال انجام می باشد.

وی تصریح کرد: برای واکسیناسیون سایر صنوف بویژه گروه مشاغل یک و همچنین افرادی نظیر بازرسان ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه ها ، کمیسیون رسیدگی به شکایات و  کمیسیون بازرسی اتحادیه ها با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت محیط استان هماهنگی هایی صورت گرفته است.

 رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: واکسیناسیون این افراد  قرار شده است در مکانی به صورت تجمیعی و متمرکز در خیابان راهنمایی که متعلق به وزارت بهداشت است  صورت بگیرد که امروز تصمیم نهایی در این باره و چگونگی انجام آن مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی فعالان صنفی که سن آنها در ردیف جدول واکسیناسیون عمومی قرار گرفته بوده است تاکنون این واکسن را دریافت کرده اند از این رو در فرایند واکسیناسیون اصناف مشهد  به دنبال آن هستیم علاوه بر فعالان صنفی که سن آنها در محدوده سنی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت واکسن قرار می گیرد سایر افراد نیز با در نظرگرفتن افزایش  ۱۰سال به  سن اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی می توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نمایند.  

بنانژاد با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی  از سوی اصناف بویژه داشتن ماسک  ، ادامه داد: فرایند اطلاع رسانی به افراد برای تعیین تاریخ دریافت واکسن کرونا و همچنین اولویت بندی مشاغل  نیز از طریق شماره تلفن های همراهی که از آنها در اختیار اتاق اصناف مشهد می باشد  صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام

برچسب‌ها