در روزهای ابتدایی ماه شهریور، اولین جابجایی در آنتن شبکه تماشا با پایان مجموعه «شب دهم»، از امشب (اول شهریور) رقم خواهد خورد و مجموعه «ملکاوان» جایگزین خواهد شد. مجموعه تاریخی «بوم و بانو» نیز از چهارم شهریور به جای مجموعه شرم می‌شود.

بازپخش دو سریال جنایی و عاشقانه از شبکه تماشا

به گزارش قدس آنلاین، سریال تلویزیونی ملکاوان به‌کارگردانی احمد معظمی سال ۱۳۸۶ در گونه جنایی و درام تولید شده است.
 امین زندگانی، داریوش فرهنگ و فریبا متخصص از جمله هنرمندانی هستند که به کارگردانی احمد معظمی در این اثر به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان می‌توانند از روز سه شنبه دوم شهریور و از ساعت ۱۸ بیننده این مجموعه باشند.

در خلاصه داستانی که برای این سریال منتشر شده، می‌خوانیم: «سرنوشت یک زن که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.»
بوم و بانو از چهارم شهریور در شبکه تماشا

مجموعه تاریخی بوم و بانو از چهارم شهریور جایگزین مجموعه شرم می شود.   بوم و بانو روایتگرِ عشق در برگی از تاریخ این سرزمین است که با مفاهیم عاشورایی پیوند برقرار می‌کند.   مسعود رایگان، دیبا زاهدی و ساغر قناعت از جمله هنرمندانی هستند که مقابل دوربین این مجموعه به کارگردانی سعید سلطانی قرار گرفته اند.

این مجموعه از پنجشنبه، چهارم شهریور در ساعت ۲۱ پخش می شود و باز پخش آن در ساعت‌های ۳ بامداد ۹ صبح و ۱۵ تقدیم مخاطبان شبکه تماشا خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها