جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو واکسینه بودن یا ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا را به عنوان شرایط شرکت در جشنواره اعلام کرد.

اعلام مقررات کرونایی شرکت در جشنواره تورنتو

به گزارش قدس آنلاین، براساس بیانیه جدید مسوولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، واکسینه بودن در برابر ویروس کرونا از جمله شرایط شرکت در جشنواره خواهد بود. بنابراین بازیگران، عوامل سینمایی، خبرنگاران و یا مهمانانی که واکسینه نشده‌اند باید برای حضور در این جشنواره نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه کنند. همچنین استفاده از ماسک برای تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره الزامی خواهد بود.

بسیاری از رویدادهای هالیوود از جمله مراسم‌های فرش قرمز اکران فیلم‌ها ارائه مدرک واکسینه‌ بودن و استفاده از ماسک را برای جلوگیری از شیوع نوع دلتای ویروس کرونا اجباری اعلام کرده‌اند.

جشنواره فیلم «کن» نیز که در ماه جولای برگزار شد چنین مقرراتی را اجرا کرد و علاوه بر آن شرکت‌کنندگانی را که به طور کامل واکسینه‌نشده بودند به انجام آزمایش کرونا در هر ۴۸ ساعت یکبار ملزم کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در مقیاس کوچکتر از نهم تا هجدهم سپتامبر برگزار خواهد شد. این جشنواره سال گذشته به دلیل آغاز موجی از همه‌گیری ویروس کرونا در کانادا به صورت مجازی برگزار شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها