همزمان با ایام دهه دوم ماه محرم، مراسم عزاداری امام حسین(ع) با عنوان «سوگ‌خوانی عبرت» در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

سوگ‌خوانی سالار شهیدان کربلا در موسسه جوانان آستان قدس

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام عزاداری دهه دوم ماه محرم، موسسه جوانان آستان قدس رضوی با همکاری گروه فرهنگی هنری "ماهو" و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برنامه‌ای با عنوان «سوگ خوانی عبرت» از سوم تا دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد کرد.

در این مراسم که با شعار «عبرت در خون مولایم حسین(ع) است» توسط گروه فرهنگی هنری ماهو به صورت سوگواره‌خوانی در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، سوگنامه‌خوانی، مداحی و سخنرانی از جمله برنامه‌هایی است که برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده است.

با توجه به تعطیلی برخی از هیئات به دلیل نداشتن فضای مناسب برای برگزاری مراسم عزاداری در ایام شیوع بیماری کرونا، موسسه جوانان آستان قدس رضوی با هدف حفظ شعائر حسینی در تمامی ایام محرم و صفر کلیه فضاها و امکانات موجود خود را در اختیار دیگر هیئات قرار می‌دهد و هیئت‌هایی که تمایل دارند از این فضا برای برنامه‌های خود استفاده کنند پس از اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند نسبت به برگزاری مراسم خود در محوطه باز موسسه جوانان آستان قدس رضوی اقدام کنند .

برنامه‌های اجرا شده در این ایام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و شرکت کنندگان در این مراسم می‌توانند برای ثبت نام و رزرو رایگان از طریق ربات تلگرامی @mahogroup_bot اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها