رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: تیمداری در شرایطی قانونی است که باشگاه قراردادهایش را در محل سازمان لیگ ثبت کرده وبرای حضورش چک ضمانت بدهد.

واکنش رئیس سازمان لیگ کشتی به شایعه‌ای در خصوص لیگ

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمهدی نصیرزاده درخصوص اینکه شایعه شده عده‌ای در حال عقد قراداد با کشتی‌گیران هستند، درحالی که اسپانسر ندارند تا بعداً اسپانسری را مجاب به حضور در مسابقات کنند، اظهار داشت: ما که چنین چیزی را نمی‌توانیم بپذیریم. تیمی که می‌آید و چک ضمانت ورودی می‌دهد، کارهایش باید قانونی باشد. این شایعه را رد می‌کنم. حالا اگر یک شخص دارد این کار را انجام می‌دهد، مبنای قانونی و درستی ندارد. باشگاه باید تضمین لازم را برای آینده بدهد و همه چیز شفاف و قانونی باشد. برای ما هم با وضعیت موجود هر چه تعداد کمتر تیم‌ها کمتر باشد، بهتر است.

وی ادامه داد: مبنای لیگ آزاد این است که با ۸ تیم بسته شود، ولی ما امسال فولاد ذوب آمل که خارج از سهمیه بود را هم در رقابت‌های لیگ خواهیم داشت. چون به خاطر کرونا لیگ یک نداشتیم، باید به این تیم سهمیه لیگ برتری می‌دادیم. ضمن اینکه مازندران عملکرد خوبی در کشتی داشته و امتیازش بالا بود. به همین دلیل لیگ فرنگی با ۹ تیم بسته می‌شود.

نصیرزاده در مورد احتمال حضور باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ تاکید کرد: هم من و هم علیرضا دبیر با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردیم. سمیعی بدش نمی‌آید در لیگ کشتی شرکت کنند، اما تا الان اعلام آمادگی نکرده است. از استقلال هم ۴، ۵ روز پیش مسعود نصیری آمد و صحبت‌هایی شد، اما آنها هم رسما اعلام آمادگی نکرده اند. برای ما تیمی حضورش در لیگ قطعی شده که مدارک بدهد. مثلا تا امروز دانشگاه آزاد اعلام آمادگی رسمی کرده، ستارگان ساری، نیروی زمینی ارتش و رعد پدافند هم آمده اند. شیراز هم قرار است تیم خوب بدهد. آمل هم در آزاد و فرنگی تیم خواهد داشت و تیم شهرداری مسجد سلیمان هم در رشته فرنگی تیم می دهد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها