همدان - فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تعداد مبتلایان افزایش یافته است گفت: باید طرح شهیدسلیمانی را به‌روزرسانی کنیم و متناسب با زیست‌بوم‌ها و به خصوص تمرکز بر آموزش این ویروس را مدیریت کنیم.

احداث بیمارستان سپاه در همدان

به گزارش قدس آنلاین ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که مسئله اصلی کشور بیماری کروناست و قطعا با این وضعیت تمام توانایی و انرژی به آن سمت بسیج و هدایت شود.

سلیمانی افزود: از زمانی که ویروس کرونا در دنیا منتشر شیوع یافت دولت‌ها معمولا سه تدبیر سرکوب قاطع، کاهش آسیب و کنترل فعال ویروس را در دستور کردند که مورد آخر مورد توجه کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در پیک‌های مختلف شدت و ضعف در پیاده‌سازی راهبرد داشتیم افزود: توانایی بسیار زیادی در پاسخگویی به مبتلایان ویروس داریم و خوشبختانه در طول بیماری هم ظرفیت‌های کشور به طور قابل ملاحظه افزایش یافته اما تمرکز همه ظرفیت‌ها باید بر قطع ویروس باشد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: درطرح شهید سلیمانی پس از هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان بسیج تمرکز بر قطع زنجیره ویروس است ،که ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم و ساده‌ترین راه قطع زنجیره است.

سلیمانی ادامه داد: متاسفانه تعداد مبتلایان افزایش یافته است ،و باید طرح شهیدسلیمانی را به‌روزرسانی کنیم و متناسب با زیست بوم‌ها و به خصوص با تمرکز بر آموزش این ویروس را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه زمان پایان ویروس مشخص نیست گفت: واکسیناسیون نیز در دستور کار قرار گرفته و سپاه و بسیج آمادگی خود برای نقش‌آفرینی در کنار دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرده که آن هم یک مسیر پیشگیری است.

برچسب‌ها