۱۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های غیرحضوری تابستانی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی درحال فراگیری قرآن کریم هستند.

استقبال از کلاس‌های غیرحضوری مرکز قرآن کریم آستان قدس

 به گزارش قدس آنلاین، قرآن‌آموز خواهر و برادر در ۸۳ کلاس غیرحضوری روانخوانی، صوت و لحن، حفظ، تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی، ترتیل و تدبر دوره تابستانی مرکز قرآن کریم شرکت کردند.
این کلاس‌ها که فراخوان و ثبت نام آن نیمه تیرماه ۱۴۰۰ انجام شده، با مشارکت ۷۰ استاد و در قالب ۸۳ کلاس در دو رده خواهران و برادران به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.
در بخش برادران در رشته‌های حفظ، روانخوانی، صوت و لحن، تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی، ترتیل و تدبر در مجموع ۲۰ کلاس برگزار شده که شرکت‌کنندگان در این دوره ۴۰۰ نفر بوده‌اند.
در بخش خواهران نیز ۶۳ کلاس در رشته‌های نامبرده تشکیل شده که تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره ۸۰۰ نفر بوده‌اند.
علاوه بر این، ثبت‌نام در سطح روانخوانی و تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی و سایر رشته‌ها از طریق سامانه جدید eduquran.razavi.ir صورت پذیرفته که هم اکنون کلاس‌های این دوره نیز از طریق همین سامانه برگزار می‌شود.
ثبت نام و برگزاری تمامی کلاس‌های روخوانی از طریق سامانه جدید «من قرآن را دوست دارم» به آدرس quranlove.net است.
بهره‌گیری از منابع آموزشی معتبر، استفاده از اساتید مجرب و ممتاز آستان قدس رضوی، برگزاری آزمون تعیین سطح استاندارد، نظارت مستمر کیفیت آموزشی کلاس‌ها و اعطاء گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس از ویژگی‌های این دوره آموزشی بوده که با توجه به محدودیت ثبت نام و پذیرش افراد، مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها