اولین همایش بین‌المللی «فعالیت‌های داوطلبانه؛ فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز آرشیوی» به همت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود؛ آخرین فرصت ارسال چکیده‌ مقاله ها به این همایش اول آبان‌ و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها اول دی خواهد بود.

برگزاری همایش بین‌المللی «فعالیت‌های داوطلبانه؛ فرصتی برای پویاسازی کتابخانه‌ها» در اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش قدس آنلاین، دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی «فعالیت‌های داوطلبانه؛ فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز آرشیوی» با اعلام خبر برگزاری این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به بیان محورهای آن پرداخت و گفت: «فرهنگ‌سازی و بسترسازی ترویج و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه»، «راهبردها و برنامه‌های ترویج و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه»، «عوامل و موانع جذب نیروهای داوطلب» و همچنین «پیامدها، چالش‌ها و فرصت‌های پیشِ روی فعالیت‌های داوطلبانه در کتابخانه‌ها» در زمره محورهای اصلی این همایش است.

دکتر سیدعباس مرجانی اظهارکرد: در همین راستا مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها اول آبان ماه، تاریخ اعلام آخرین نتایج ارزیابی چکیده‌ها ۱۵ آبان ماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله در اول دی ماه سال جاری خواهد بود.

مرجانی از برگزاری این همایش در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در محل تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال آینده اقدام به ثبت نام در این همایش کنند.

دبیرخانه این همایش در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی https://mail.aqrazavi.org/ ارسال کنند. همچنین شرکت‌کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ثابت ۰۵۱۳۲۲۸۱۴۸۰ و شماره فکس ۰۵۱۳۲۲۸۱۴۸۰- ۰۵۱۳۲۲۲۰۸۴۵ دبیرخانه تماس حاصل کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها