رئیس جمهور تاکید کرد: مردم از بیماری کرونا رنج می‌برند و این مسئله نیازمند همگرایی و همراهی همه دستگاه‌ها و به کارگیری همه امکانات کشور برای حل آن است.

تشکیل نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید/ رئیسی: رفع بیماری کرونا، نیازمند به کارگیری همه امکانات کشور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و در حاشیه برگزاری نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز امور کشور نیازمند همفکری و هم‌گرایی قوای سه گانه است، اظهار داشت: تمام نهادها و همه ظرفیت‌های کشور باید در جهت  حل مسائل به هم کمک کنند و این جلسه نیز، در جهت هم‌فکری و همکاری برای حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: مردم از بیماری کرونا رنج می‌برند و این مسئله نیازمند همگرایی و همراهی همه دستگاهها و بکارگیری همه امکانات کشور برای حل آن است.

رئیس جمهور در ادامه، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و ثبات در بازار دیگر مسئله مهم امروز کشور است، اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم که باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم گام برداریم.

رئیسی گفت: مساله مهم دیگر امروز کشور، موضوع کسری بودجه است که با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی باید دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

وی در پایان تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی درکشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها