۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 766212

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد: آزمون دفتریاری صبح روز جمعه ۲۶ شهریور صبح در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان‌ها برگزار خواهد شد.

آزمون دفتریاری ۲۶ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آزمون دفتریاری روز جمعه ۲۶‌/۶‌/۱۴۰۰ رأس ساعت ۹ صبح در کانون سردفتران و دفتریاران استان مربوطه برگزار خواهد شد. بر این اساس اطلاعیه‌ای توسط اداره‌کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شده که به شرح زیر است:

"با عنایت به اینکه آزمون کتبی جذب دفتریاری، روز جمعه مورخ ۲۶‌/۶‌/۱۴۰۰ رأس ساعت ۹ صبح در کانون سردفتران و دفتریاران استان مربوطه برگزار خواهد شد، لذا متقاضیانی که در اجرای ماده ۳ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی به‌عنوان دفتریار اول یا دفتریار دوم معرفی شده‌اند لازم است از تاریخ ۱۳/۶‌/۱۴۰۰ لغایت ۲۰‌/۶‌/۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه الکترونیکی مؤسسه معین اداره به نشانی اینترنتی WWW.SAAZMOON.COM نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری از تاریخ ۲۳‌/۶‌/۱۴۰۰ لغایت ۲۵‌/۶‌/۱۴۰۰ با کد رهگیری، از طریق سایت مذکور قابل دریافت خواهد بود.

تذکرات مهم:

۱-  کلیه سران دفاتر اسناد رسمی فاقد دفتریار اول می بایست نسبت به معرفی دفتریار اقدام نمایند.

۲-  اشخاصی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دفتریاری هستند که از ناحیه سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند.

۳-  متقاضیان در زمان ثبت نام باید واجد شرایط مواد ۷ و ۹ قانون دفاتر اسناد رسمی باشند.

۴-  چنانچه در هر مرحله از آزمون خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی متقاضیان اثبات گردد از لیست پذیرفته شدگان حذف و در صورت ابلاغ نیز لغو ابلاغ خواهند شد.

مواد امتحانی: ۱‌- احکام و معارف اسلامی ۲‌- ادبیات فارسی ۳‌- حقوق ثبت ۴‌- حقوق مدنی ۵‌- آئین‌نامه و مقررات دفاتر اسناد رسمی. "

برچسب‌ها