مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع این صندوق در یکسال گذشته به اعضا در استان پرداخت شد.

صندوق حمایت از کشاورزی سمنان ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد اکبری افزود: پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به اعضا با بهره‌گیری از آورده بخش خصوصی و تأمین سهم دولت از طریق شرکت مادر تخصصی در یک‌ساله اخیر اعطا شد.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، اظهار داشت: این میزان افزایش سرمایه در یک‌ساله اخیر محقق شد.

وی با بیان اینکه سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از ابتدای تأسیس تاکنون افزایش مطلوبی داشت، خاطرنشان کرد: سرمایه صندوق از ۲۰۰ میلیارد به ۳۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این افزایش میزان سرمایه صندوق در تمامی زیر بخش‌های کشاورزی و با مشارکت ۱۰۵ تشکل از تشکل‌های فعال در استان صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش تعداد اعضای این صندوق گفت: در ابتدای امسال تعداد اعضا ۸۶ تشکل فعال بخش کشاورزی بود که در یک‌ساله اخیر به ۱۰۵ عضو رسید.

استان سمنان ۱۹۸ هزار هکتار زمین کشاورزی با ۴۵ هزار بهره‌بردار در بخش های مختلف دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها