قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم خاطرات دوران کوتاه دولت شهید رجایی و باهنر را فراموش نکرده و هنوز دنبال تحقق آن دولت هستند.

مردم دنبال تحقق دولت رجایی هستند

به گزارش قدس آنلاین، نصرت الله  لطفی  در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن شهید رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت های کرونا، نباید از ایام الله ها غفلت کنیم، بلکه با رعایت پروتکل ها این مراسم ها را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر شرایط کرونا نبود، مراسم بزرگتر و باشکوه تری برگزار می کردیم تا پیام شهدا هم به ما یادآوری شود و هم به نسل جوان انتقال یابد. امسال چهلمین سالگرد شهادت رجایی و باهنر است، شهیدانی که دارای مکتب بودند. مردم خاطرات دوران کوتاه دولت شهید رجایی و باهنر  را فراموش نکرده اند و هنوز دنبال تحقق آن دولت هستند. شهید رجایی و باهنر باید الگوی دولتمردان ما باشد. این دو شهید مکتبی، انقلابی، با اخلاص و صادق با مردم بوده و به اسلام، انقلاب، امام(ره) و مردم ایمان داشتند. بودند. امروز هم برای مسئولان انقلابی بودن و انقلابی مانده ضرورت دارد.

لطفی همچنین تصریح کرد: امروزه مشکلات مختلفی از جمله تورم و گرانی بی سابقه و کرونا وجود دارد اما مردم به گشایش در شرایط امید دارند البته نباید انتظار داشته باشیم یک شبه مشکلات حل شود. اگر ویژگی های اخلاص و مردمی بودن در بین مسئولان وجود داشته باشد، مردم مشکلات را تحمل کرده و از فداکاری و ایثار دست بر نمی دارند. امیدوارم دولتمردان ویژگی های شهدای ما به خصوص شهید رجایی و باهنر را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها