مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قالب رزمایش احسان سلامت به منظور کمک در تامین تجهیزات پزشکی کمک تنفسی در استان ۶ دستگاه بای‌پپ و یک دستگاه ونتیلاتور و ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و روز گذشته به ارزش یک میلیارد تومان اهدا کرده است.

اهدای تجهیزات پزشکی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی تهامی اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت و مساعدت در امر مبارزه با کرونا و همکاری با مجموعه علوم پزشکی از ابتدای شروع کرونا ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به برگزاری ۵ مرحله رزمایش احسان و همدلی داشت.

وی افزود: در این ۵ مرحله بالغ بر۱۰۰ هزار بسته معیشتی غذایی با رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بین مردم استان توزیع شد، همچنین همزمان یک رزمایش احسان سلامت نیز راه اندازی شد که سال گذشته در قالب این رزمایش ۱۰ هزار پک بهداشتی به اشخاص آسیب دیده از کرونا شامل ماسک و محلول ضدعفونی اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قالب رزمایش احسان سلامت به منظور کمک در تامین تجهیزات پزشکی کمک تنفسی در استان ۶ دستگاه بای‌پپ و یک دستگاه ونتیلاتور و ۲۵ عدد کپسول اکسیژن به ارزش یک میلیارد تومان تهیه و روز گذشته اهدا کرده است.

تهامی ادامه داد: همچنین ستاد در روزهای آینده در قالب ستاد احسان سلامت و رزمایش همدلی و احسان و رزمایش مشق احسان، اهداهایی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها